JUL OCH NYÅRS TIPS



Julklänningar: 1: Asos, 2-5: Topshop, 6: Giambattista Valli, 7: Marchesa, 8-9: Stella McCartney
Nyårsklänningar: 1: Alexander McQueen, 2-6: Asos, 7: Kaufman franco, 8-9: Topshop, 10: Christopher Kane, 11:Vionnet, 12: Michael Kors.
Skor: Alexander Wang, Christian Louboutin, Christian Louboutin, Gucci, Miu Miu, Miu Miu, Yves Saint Laurent, See By Chloé.

Åh vad det är roligt att kolla på jul/nyårs-klänningar! Och att inte tala om skorna... I år funderar jag på att sy någonting själv till julen men köpa någonting till nyår. Här ovan har jag plockat ut lite tips till er läsare! Inspiration eller någonting bra att köpa! Blandade lite budget och lyx. Har ni några frågor angående priser, kommentera nedan så svarar jag! xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-12-07 @ 17:36:54
Postat av: Goattention

Hej :)



Klickade in på din finfina blogg och märkte att din personlighet verkligen passade in på våra kläder, därför undrar jag ifall du någon gång besökt webbhoppen Go Attention? Har du inte, ta då gärna en titt och säg vad du tycker :)på bloggen kommer även en massa tävling upp snart innan jul så håll utkik! bloggadress: http://goattention.blogg.se



Hoppas du gillar den :)

2011-12-09 @ 13:13:30
URL: http://goattention.se
Postat av: Bells

Heej, nyårsklänningen nummer 7, du har ingen aning om den går att fixa hem på något sätt? Tack!

2011-12-20 @ 19:59:09
URL: http://beeellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0