NEW IN

Fick två tidiga julklappar av mamma här om dagen. Alltså tror jag har letat runt som en galning efter den där perfekta stickade länge nu. Och jag fann den här om dagen. Perfekt i längden, perfekt stickad och en perfekt färg. Sedan hittade jag även en sjukt snygg vit skjorta med en perfekt krage och lite lätt transparent. Och jag tycker även att mina två köp blev lite perfect-match tillsammans. En perfekt vardags outfit med ett par slitna jeans och ett par boots. Åh, snyggt! Oj, många perfekt blev det i detta inlägg. Men jag känner att plaggen speglar av sig lite perfektionism. Nu är det julmys med min syster som gäller! Vi hörs senare ikväll! Ska ta igen mina inlägg nu som jag har slarvat med! xxxx

Kommentarer
Postat av: Ida Gredemyr

Galet perfekt skjorta! Fint när kragen är så stor tycker jag!

2011-12-24 @ 11:17:15
URL: http://finest.se/idagredemyr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0