ELIN KLING DRESS

Inte nog med att Elin Kling må vara Sveriges bäst klädda, hon har också gjort världens snyggaste kollektion åt H&M. Jag tror inte att någon modemedveten kan har lyckats missa det. Men sin klänning visade hon upp på ELLE- galan förra helgen och på bilderna ser den fantastisk ut! Har hört att den går för 799 kr. Ska verkligen kolla mig närmare på alla, då menar jag verkligen alla plagg. Den vita väskan, silver kavajen, silver byxorna, de vita vida byxorna, den vita t-shirten, halsbandet, a. Ni fattar nog. Och annars vill jag bara säga lite förlåt för min uppdatering igår som var zero. Men jag har faktiskt en ursäkt att jag inte var hemma en sekund igår efter skolan. Vi hade en överraskningsfest för min bästa Carro som fyller 15 år i morgon! Men idag lovar jag massa inlägg! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0