HEMMA IGEN!

Mulberrts underbara höst-kampanj. Blir lite överdrivet kär i väskan.

Åh, vad jag har saknat att blogga! Mina inlägg de senaste 3 veckorna har ju varit tidinställda. Jag har ju varit på konfirmationsläger, Husarö. Det var sjukt roligt och jag har träffat så många mysiga människor! Var jättejobbigt att säga hejdå idag till alla, men jag har saknat att blogga så enormt mycket! Så jag är glad i alla fall att vara hemma. Skönt att kunna gå på riktiga toaletter, duscha och så vidare. Nu blir det minst ett inlägg om dagen, jag har ju annars haft varannan dag nu när jag var borta. xxx!

Kommentarer
Postat av: Style Encounters

Style Encounters, ett nytt koncept baserat I London där läsare kan köpa saker som kanske inte går att få tag på I Sverige, kläder, smycken och inspiration. Just nu i uppstartningsfasen men mycket på gång! Exempel på vad som kommer finnas är billiga Levi’s shorts, populära halsband med patronhylsor och mycket mer!

2011-07-03 @ 21:57:08
URL: http://style-encounters.blogspot.com
Postat av: Jessica

Åh husarö är fantastiskt! Hoppas du haft en underbar tid :)

2011-07-04 @ 22:59:25
Postat av: Vendela

Svar: Aaa, jättehärligt!

2011-07-04 @ 23:31:12
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0