TVÅ DAGAR I ETT INLÄGG

Internet har krånglat, "dongen" (hatar ordet) fungerar inte. Var samma problem förra året. Så nu är jag parkopplad från min Iphone och internet blir segt. Men hur som helst, igår så...
Gick jag runt med min bananklänning från H&M och blev inspirerad av Pradas sommarkollektion.
Jag hängde även på vår strand hela förmiddagen och solade, badade, spelade frisbee och softade.
Idag köpte jag en ny CHIC och har bläddrat lite i mina två nya andra tidningar som jag köpte för några dagar sedan. Jag fick en väldig inspiration ur...
Styleby, där jag läste mycket intressanta saker. Ett riktigt bra nummer!
Köpte även ett sött linne till min bästavän i födelsedagspresent som...
har söta blomdekorationer och kommer från DAY Birger et Mikkelsen.

Kommentarer
Postat av: malin

vart kan man köpa det fina linnet?

2011-07-21 @ 20:33:44
Postat av: Saga Björk

skulle vara jättekul om du kunde videoblogga nångång? :)

2011-07-21 @ 21:40:12
URL: http://sagabjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar till Malin: Du kan köpa det på Day Birger et Mikkelsen! :)

2011-07-21 @ 22:03:36
Postat av: Moa (:

vilka år dina favorit affärer ? ;)

2011-07-22 @ 10:32:59
Postat av: Vendela

Svar till Moa: Mina favoritbutiker här i Sverige är Acne, Topshop, Marc By Marc Jacobs, H&M, Filippa K och ! :)

2011-07-22 @ 10:42:22
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0