VERSACE FOR H&M

Ja, en nyhet som kom upp för någon månad sedan är ju att Versace ska sammarbeta med H&M och göra en kollektion. Kollektionen släpps nu i höst och jag är väldigt sugen på att se allt "live". De jag har sett en så länge ser mycket lovande ut, speciellt jackan på sista bilden. Klänningarna och skorna ser även mycket snygga ut. // Nu är jag ute på landet och har det skönt. Sitter ute på terassen och njuter i solen, härligt väder idag alltså! Ledsen med updaten. Men jag köpte internet i förrigår som vägrar fungera. Ska ringa och fixa det i morgon! xxx

Kommentarer
Postat av: Emma Hå | shoes and beyond

Gillar klänningen på andra bilden =)



//Emma Hå

2011-07-19 @ 19:13:44
URL: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0