RANDIG BADDRÄKT

Dra över den första bilden för att se var allt kommer i från!

Äntligen hemma från båten! Har haft det sjukt skönt de två senaste dagarna. Även om jag har saknat att vara hemma lite. Ledsen med uppdateringen osv, men jag kommer gottgöra er med inlägg! Ska även välja ut de tre vinnarna i kväll. Är super lycklig för att jag endast har fyra skoldagar kvar tills jag åker till mitt konfirmationsläger och får sommarlov! En del undrar säkert då hur det blir med min blogg de tre veckorna på lägret. Det som kommer hända är att uppdateringen kommer finnas och det kommer bli runt 2-3 inlägg / vecka. Tidsinställda. Med outfits, tips, collage och sådant vanligt som jag brukar ha! xxx

Kommentarer
Postat av: Sarah

supersnyggt!

2011-06-07 @ 00:12:05
URL: http://FASHiONiSTAH.devote.se/
Postat av: Sari

Riktigt snyggt!

2011-06-09 @ 11:20:01
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0