JEANSVÄST


Jeansväst- Klippt av armarna från en jeansjacka, Långkjol- Divided, Tröja- GT, Boots- Din Sko, Brillor- RayBan
... Pust, vilken dag! Har haft en riktig sportdag med långjoggning och simning med skolan. Dessutom prov och matematik diagnos på detta. Skönt att det är över i alla fall! Men endå, måste jag säga att dagen har varit väldigt härlig. Vädret var fantastiskt med strålande sol och kvittrande fåglar! Är dock sjukt trött eftersom att jag var tvungen att gå upp extra tidigt för att jag sov hos min syster i stan i natt. Just nu tänkte jag gå och duscha och längtar lite till att få se min bikini som ska komma om några dagar. Beställde den här i från, och det här är bikinin. Billig, snygg och röd! Love it! xxx

Kommentarer
Postat av: Bernhardina

Snyggt som vanligt! ;)

2011-03-09 @ 21:38:36
URL: http://bernhardina.blogg.se/
Postat av: Filippa Maria Matilda Nyman

Galet snyggt!

2011-03-17 @ 12:43:03
URL: http://filippafreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0