MINA RITNINGAR

Det här är sådant som jag gör när jag inte orkar plugga längre, eller när inspirationen flödar. När jag sitter med mina skolböcker kan jag ( tyvärr ) ta upp denna bok och en vanlig blyerts penna i timmar. På riktigt. I timm-ar. Allt från outfits, skisser, inköpslistor, texter, och allmän inspiration. Är dock inte världsbäst, men försöker bli bättre. Det viktigaste är att det är roligt, och det tycker jag absolut!
Idag hann jag inte fånga min outfit innan det blev mörkt. Men ett par utsvängda byxor med en högmidja tillsammans med ett kopparfärgad tröja med blommor på axlarna. Till det inveg jag mina vita och höga converse och jag frös NOLL. Vårkänslor! xxx

Kommentarer
Postat av: ' p o u l i n e

å ett sånt block har jag också där jag låter inspirationen och kreativiteten flöda :)

2011-04-01 @ 22:07:56
URL: http://poulines.se/
Postat av: Ida

Jag gör precis samma sak när jag inte orkar plugga!

2011-05-01 @ 17:21:14
URL: http://damerino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0