++ WHO R U? ++

1. Fint med ballonger. 2. Ljusgrön Céline väska, föll direkt. De turkosa naglarna mot den ljusa gröna färgen var pricket över i:et. 3. Hysteriskt snygga skor som jag SKA köpa. Väntar bara på att de ska komma ut i butik, frågan är då vilken färg? Men de vita är lite mer mina favoriter, även om de svarta är sjukt underbara de också. Är de lika fina in real kanske jag köper båda, får se.

4. Idag tänkte jag fråga en sak till mina fina läsare. Jag är nämligen väldigt nyfiken på vem just DU är som läser min blogg. Berätta vem du är, ålder, stad, land och varför du läser just min blogg och hur du hamnade just här! Skulle vara otroligt roligt att få veta! Skriv på! xxx

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej:)

Jag hamnade på din blogg igenom att min kompis var med i en tävling där också en annan från stockholm var med och hennes kompis hade länkat dig!

Och sen dess har jag läst din blogg slaviskt vartenda dag ocg jag älskar den!

Jag heter Hanna och jag bor i värnamo, som ligger i småland och jag är tretton år:)

Din blogg är bara bäst!<3

2011-03-20 @ 17:20:38
Postat av: Marie

Jeg heter Marie, er 19 år og kommer fra Norge :)

Husker ikke hvordan jeg kom over bloggen din, men du er jo utrooolig fantastisk for alderen, så måtte jo bare følge deg! Fantastisk blogg :)

2011-03-20 @ 18:07:24
Postat av: Anonym

Jag är 14 år, 96a! Kommer inte ihåg hur jag hittade till din blogg, men jag läser den för att du är så otroligt duktig på mode! Det är inte så många som är så vågade som dig redan i den här åldern! Skit grytm blogg :) bor på Lidingö förresten. Puss

2011-03-20 @ 18:12:14
Postat av: Hanna

Hehe! Vi gick på samma dans och så ju :) Läser din blogg för att jag verkligen gillar den, och tycker din stil är cool. Och på de andra frågorna är det ju (som du kanske vet) Lidingö och 95:a! Tror att jag kan ha sett din blogg via facebook eller något? ;)

2011-03-20 @ 18:23:11
URL: http://ofhanna.devote.se
Postat av: Elin

Jag är 14 år (96:a), kommer och bor i Uppsala. Jag hamnade på din blogg genom en länk från Nathalie (Persson) länkade till din blogg, sen dess har följt den för jag tycker du verkar vara en cool tjej med helt unik stil! :)

2011-03-20 @ 19:20:17
URL: http://www.elinlindgren.devote.se
Postat av: Elsa

skorna finns redan i butik - köpte dom vita igår :) dock är dom lite mer åt det beiga hållet, men still: sjukligt snygga!

2011-03-20 @ 19:47:26
URL: http://elzzas.blogspot.com
Postat av: A M M E

när fixar du en roligare design Vendela?? :P

<3

2011-03-20 @ 20:40:57
Postat av: Anonym

Sv: Jag gillar min design Amme!

2011-03-20 @ 20:50:17
Postat av: julia

Tja, jag är en 96a som bor i Märsta en bit utanför stockholm, jag är en tjej såklart och anledningen till att jag läser din blogg är för att du har sån vågad stil i alla fall i våran ålder kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg men antagligen på blogg.se's hemsida :)

2011-03-20 @ 21:02:40
URL: http://mestjulia.blogg.se/
Postat av: Sara

Sara, kompis med din storasyster, 17, Liiidingö, Sverige, läser för att jag tycker om dina kläder och så är du väldigt kreativ. Hamnade väl här någon gång när du länkade på fejjan :)

2011-03-20 @ 23:04:08
URL: http://sarasongbird.devote.se
Postat av: Emma Hå | shoes and beyond

Emma hete rjag, 22 år pch från Göteborg. läser till astrofysijer och modebloggar på emmahas.se. HHittade hit via framsidan för någon månad sen och belv kvar =)



//Emma Hå

2011-03-21 @ 11:38:27
URL: http://emmahas.se
Postat av: A M M E

SV: den är fiiin men med massa bilder på dig! erkänn det är coolish

2011-03-21 @ 16:48:33
Postat av: Vendela

Svar: Ne, det känns lite smått B. ;)

2011-03-21 @ 16:53:45
URL: http://justvendela.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag heter Julia och är 19 år, bor utanför Alingsås. Jag hittade din blogg på hemsidan tror jag.. Haha det var ju längesen. Du var min första modeblogg jag började tycka om, du är fortfarande den enda svenska modebloggen jag verkligen gillar! Jag tycker du har en snygg och inspirerande klädstil :)

2011-03-21 @ 17:34:44
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Elly

är snart 15 år, bor i Stockholm. hittade din blogg från blogg.se för skitlängesen. började läsa din blogg för du och jag har samma klädstil och jagg vill se hur vi använder kläderna på olika sätt. INSPIRATION!

2011-03-22 @ 13:01:56
Postat av: Selin

heeej, jag är 15 år och älskaaar din blogg. jag vill så jääte gärna klä mig som dig och jag bara samlar på mej insapration till jag börjar gymnasiet och kan börja med en ny stil! (början till hösten) jag klickade lite på minoutfit.se och hittade dej och din underbara klädstil! föll pladaskt för dej,hahha :p jag undrar om du kunde tipsa om skolavslutningsklänningar när det börjar komma lite mer alternativ i butiken samt en balklänning, för vi ska ha en bal´och det skulle vart så kul om jag fick råd av dig, min favorit bloggerska ! taaack så mycket om det sker! hoppas du har det jätte bra, sköt om dig ! <3 :)

2011-03-22 @ 15:46:23
Postat av: NathalieN

Jag är 17 år (fyller snart 18) och bor i Västerås. Jag älskar (som du) mode och stil. Jag hittade dig på MinOutfit. Jag tycker att du klär dig så otroligt snyggt och inspirerande, gillar din unika och coola stil!Sen har vi också en gemensam,Caroline!

2011-03-22 @ 16:33:51
URL: http://nathaliepetite.bubbleroom.se
Postat av: NathalieN

Jag är 17 år (fyller snart 18)och bor i Västerås. Jag älskar (som du) mode och stil men även konst. Hittade din blogg på MinOutfit. Jag tycker att din blogg är väldigt inspirerande, och din stil är unik och cool! Vihar också en gemensam vän, Caroline!

2011-03-22 @ 16:41:59
URL: http://nathaliepetite.bubbleroom.se
Postat av: Sofia

jag är 14 år och bor på lidingö, jag hittade din blogg genom en kompis. Jag inspereras väldigt mycket av dig!

BTW så var jag också på den där bokförläsningen i torsdags och satt mittimot dig i rummet :D

2011-03-22 @ 16:44:08
Postat av: Sandra

Thjoho !

Sandra här , jag är 13 fyller 14 iår .

Jag älskar , bokstavligt älskar din blogg .

Jag gör det mest pga att jag älskar mode , och din stil är precis som min , lovelovelove !

Kommer tyvärr inte ihåg hur jag hittade hit men här är jag ju nu !?



XOXO - sandra .

2011-03-22 @ 19:16:18
Postat av: Anonym

hej jag är 15 år och hittade hit genom att min kompis visade ett par skor som hon tänkte köpa, och då visade hon dom via din blogg. Jag följer dig för att jag tycker att det är kul att se vilka kläder du väljer varje dag och hur du stylar dig med olika accessoarer. mycket av vad du har på dig är ärligt talat inget jag skulle kunna se mig själv i, men det hindrar ju inte mig från att titta in dagligen :)

2011-03-23 @ 18:39:55
Postat av: lindahou

Vart kan man hitta skorna? :o

2011-03-26 @ 12:52:28
URL: http://houlinda.blogg.se/
Postat av: Johannes

Vill du tjäna lite extra pengar? Kolla isf in: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=649

Postat av: Johannes

Vill du tjäna lite extra pengar? Kolla isf in: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=649


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0