090511

Idag hade jag min första praodag på Baresso som ligger på Nybrogatan här i Stockholm. Det var faktiskt väldigt roligt och fick göra massor med saker! Efter detta träffade jag några vänner och åt middag men åkte sedan vidare till en konfirmationsträff, i kyrkan. Idag bar jag min trench igen från VILA, jeans från Dr Denim, Body från H&M, Väska från Scorett och gula naglar från Viva La Diva. Ni kan även dra över den första bilden som vanligt för att se var allt kommer ifrån.
Sedan ska jag bara säga att det har varit en väldans massa krångel här på blogg.se, om ni undrar varför inga inlägg har kommit fram. Det har varit konstigt under hela helgen. Inlägget under skulle till exempel publicerats tjugo över fem eller något sådant. Detta inlägg skulle varit publicerat klockan nio egentligen! xxx

Kommentarer
Postat av: Malin

snyggt! Gillar din väska :)

2011-05-10 @ 15:25:06
URL: http://fashionbymk.blogg.se/
Postat av: Moa

Skulle du kunna skriva lite mer om ditt prao-jobb?

2011-05-11 @ 20:34:52
URL: http://moalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0