COS ÖPPNING

Var ju på COS öppning igår, blev dock inget köp. Var sugen på två färgglada tishor och en annan tröja, här nedan fast i orange eller vit. Som jag sade innan hade verkligen COS ett enormt bra utbud av basplagg, till bra priser. Jättemycket fina färger, men även de neutrala färgerna. Var ni inte där igår tycker jag att ni absolut ska åka och kolla någon annan dag! Ligger på Biblioteksgatan, här i Stockholm.
Min favorit tröja var denna, fast i orange eller vit. Kunde inte bestämma mig vilken som var snyggast. Den gråa var dock också sjukt snygg. Tröjan är väldigt simpel, långärmad och i ett skönt material. Det som jag älskade med den var att den hade extra långa armar, så att det var ett hål för tummen. Love it! xxx

Kommentarer
Postat av: Karin

Å vad kul! skulle vilja vara där

2011-05-21 @ 12:21:54
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Beata Sunneborn

Hur mycket kostade den? :) Kraam

2011-05-21 @ 17:06:22
URL: http://thepinkme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0