H&M V.S JIL SANDER


Den orangea plastväskan från Jil Sander blev snabbt en av sommarens absoulta IT- väska. Nu har H&M gjort en liknande variant ut av den, fast i då till ett mycket billigare pris. Idag när jag då för första gången såg H&Ms look a like tyckte jag faktiskt att den var snygg. Men, Jil Sanders är betydligt snyggare. Själva priset av J.S väskan är dock inte så jättefarlig, skulle lugnt vilja ha den till sommaren! Tyvärr är den ALLTID slut på NetAPorter, där man kan köpa den.

Vad tycker ni om väskan? Vilken är snyggast? Skulle ni vilja betala 1,300:- för ett stycke plast och en läderrem? Det skulle i alla fall jag. SÅ snygg! Här kan man även se snygga Columbine i sin snygga väska. xxx!

Kommentarer
Postat av: Karin

bra tips!

2011-05-18 @ 04:25:58
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, 1300:- för att få något från underbara Jil Sander är inte jätte farligt, även om det bara är plast.

2011-05-18 @ 10:55:04
URL: http://www.accessoeramera.nu
Postat av: Elsa

Om jag hade en plånbok som tillät det kanske... men som det ser ut idag var det lite för mycket! Även fast den är otrooliigt snygg!;)

2011-05-18 @ 18:07:18
URL: http://elsaascorner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan heller. Inte så jätte farligt pris för en väska, men skulle inte köpa den ens för fem kronor. Isånnafall för att skänka bort den kanske. Det måste vara den största modemissen 2011.

2011-05-19 @ 00:23:25
Postat av: Jeanette

Oj det hade jag aldrig gjort...Men man får göra som man vill:)

2011-05-20 @ 16:44:22
URL: http://heavyhorses.blogg.se/
Postat av: Louise

Förlåt, men hade du verkligen tyckt att den påsen eller "väskan" varit snygg om den inte hade varit hipp just nu? Hade du klämt fram 1300 kronor för en plastpåse om den kom från typ Lindex?

Inget så personligt mot dig, men de flesta som gillar den gillar den nog lite undermedvetet bara för att den är i modet just nu.



Eller hur? ;)

Jag kan inte för mitt liv förstå hur en plastpåse skulle kunna vara värd 1300 kr. Fast å anra sidan är det mest namnet på som avgör priset! ;)



kram, du har en fin blogg förövrigt ;P

2011-06-25 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0