SHE MOVES IN HER OWN WAY

Är just nu skit sur över att Spotify har begränsat att man bara kan lyssna på en viss låt några gånger. Kan inte lyssna på The Kooks längre. Är förbannad. Annars har jag nu precis kommit hem från dansen och är helt slut. Har sovit jättefå timmar de tre senaste nätterna. Skulle vilja sova nu, exakt nu. Ska bara in i duschen en snabbis sen ska jag ta lite te och vila. Men jag lovar att jag kommer fastna vid datorn, tidningen, boken eller någonting tills klockan är 12. Pussen!

Kommentarer
Postat av: Lindah

SV: Hej! Åh va kul! Vi har garanterat den bästa stylist utbildningen på gymnasienivå i stockholm med tanke på att de tar in högst 16 elever varje år pga att man ska kunna få den hjälp man behöver. Dom andra gymnasierna som har stylist linje tar in cirka 32 elever vilket gör det helt kaos! haha lite information bara,!

Japp jag bor på Lidingö, vi har dansat på samma dansskola :P

Man börjar tidigast halv nio varje dag så jag brukar åka hemifrån halv åtta för det tar cirka en timme, dock är det inte så jobbigt för man åker bara till slussen och sen tar man en motorvägsbuss därifrån som stannar precis utanför skolan så d e as chill, den tar cirka 25 minuter sen är du framme, så visst det tar lite tid att åka men d är inga jobbiga byten och åktiden är garanterat värt det, det kan jag lova dig! Trivs superduper bra och jag kan inte tänka mig att gå nån annastans, och d e fett chill med vanligt plugg också asså d vanliga ämena och så, lagom med läxor och aah as soooft :) haha nu blire långt svar här! x)

kramar!

2011-05-18 @ 22:16:01
URL: http://lindsh.devote.se
Postat av: elsa

Vem tar dina foton? :)

2011-05-20 @ 19:56:10
URL: http://elsascorner.blogg.se/
Postat av: rebecca

så himla fina outfiter du har men den i detta inlägg var nog den finaste. jag såg på weheartit att du hade ett "pannband" med svalor på, ett blått. var har du köpt det? :)

2011-06-16 @ 00:11:21
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0