MINIMALISTISK

Ny jacka- BikBok

Ja! ÄNTLIGEN är det höstlov. Och med lov menas det att jag äntligen kan blogga. Har ju inte haft något liv den senaste veckan då jag endast har pluggat. Men det tror jag att ni redan har snappat upp. Igår åkte jag och en klasskompis till Twilight fan- eventet på hovet. Var faktiskt rätt så kul, och hur snygg är inte Robert? Efteråt träffade jag några andra kompisar och tog det lugnt. Ovan ser ni min nya jacka. Är väldigt nöjd med den. Jackan har stora fickor och en lagom längd. Får lite whyred-feelings med de stora fickorna och de tydliga blixtlåsen. Kommer nog användas mycket nu i höst. Och snart blir det äntligen användning för min jacka som jag köpte för ett tag sen. xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser jacka ut på? otroligt fiiiin

2011-10-29 @ 21:50:09
Postat av: Sissi

superfin!

2011-10-31 @ 18:28:05
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: ebba

Sjukt snygg!

Kommer du ihåg vad den kostade?

2011-11-27 @ 21:45:18
URL: http://cutething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0