FASTER BY MARK FAST SS11

När jag kollade i genom pappas tröjor fann jag denna. En turkos håltröja som liknar vår och sommar kollektionen av Faster By Mark Fast. Hur härligt är det inte att hitta en massa gamla godingar som blir nya trender? Och psst... Det ser ut som även denna sommar kommer fortsätta vara en kulörfest! Pasteller, neon och starka färger.
Och var har jag hållit hus idag? Jo, min dag har varit en riktigt jobbig dag. Orkar inte ens tänka på den. Försov mig på morgonen och hade en jobbig morgon. Glömde saker till skolan. Därefter så fungerade inte outfitbilderna från idag som jag tog. Och jag som blev så nöjd med den. Därför får ni se den i morgon, får ta om i morgonbitti. På kvällen hade jag dock mysigt med vänner och pizza! Hörs i morgon, för nu behöver jag verkligen sova. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0