BYTER FÄRGER

Från de svarta färgerna på min klädstång byter jag nu hellre till de ljusa. Även om jag har suttit inne i soffan i 6 dagar i sträck nu, har jag faktiskt sett att nästan all snö är borta. Hörde jag vår eller?
Ljust. Men, som sagt, det hypade pastell-trenden som har svept över vårens och sommarens mode är en riktig HISS! Är så kär i alla mintfärgade plagg som säljs just nu. Hur fint är det inte?
(1.Lånad bild, klicka på bilden för att komma till ägaren)
Imorgon blir det på jakt efter den perfekta mintgröna tröjan som jag har letat efter. Dock verkar den som jag vill ha helt slut över Stockholm. Men, får hoppas på bra lycka i morgon! Jag ska även till frisören och på en liten intervju. Vad tror ni kommer hända med mitt hår? Hm, stay tuned.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fin blogg! Gör du bloglovin'byten?

2012-02-25 @ 10:12:43
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0