H&M NYHETER x2

1. Marnis kollektion för H&M släpps alldeles snart, den 8 mars. Man har dock inte fått se så väldigt många plagg, men det lilla man har fått sett ser mycket lovande ut och väldigt marni ut. En liten "1-minuts-film" går att se här.
2. Den andra kollektionen som släpps den 26 april och är den årliga fashion against aids. En favorit! Vilka plagg och accesoarer! Nästan min favorit en så länge. Sjukt mycket snygga och inspirerande saker. MÅSTE köpa! Här är mina favoriter:
Snyggt eller hur? Måste måste måste lyckas få några saker! Ska banne mig köa på morgonen!

Lite snabb update nu. Jag har haft svenska nationella prov denna vecka och är sjuk. Halsont och fryser. Men har tagit ett varmt bad och vilat nu på eftermiddagen. Lovar att komma med lite outfits och mode när jag blir friskare! Orkar verkligen inte gå ut i kylan och fota just nu! Hoppas ni förstår! Annars kan ni alltid följa mig på instagram: justvendela där jag uppdaterar flera gånger varje dag! xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

När släpps den där fashion against aids kollektionen?

2012-02-10 @ 07:45:28
Postat av: Anonym

Oj såg visst att det stog, hehe

2012-02-10 @ 07:46:12
Postat av: Valeria

Hej! Jag har sett att du äger ett par vita Jeffrey Campbell's och jag undrar hur lång du är och hur lång du blir i dem, är de sköna att gå i också? :)

2012-02-11 @ 10:12:03
URL: http://valovs.blogg.se/
Postat av: Anonym

shortsen och solglasögonen kommer de från fashion against aids kollektionen eller från Marni kollektionen?

2012-02-12 @ 21:36:26
Postat av: Vendela

Svar till anonym: De kommer i från fashion against aids- kollektionen! :)

2012-02-13 @ 17:53:53
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0