MEINTO.SE // TÄVLING/ COMPETITION!

TÄVLINGSDAGS HÄR PÅ JUSTVENDELA!


Meinto.se
Okej, så nu har jag fått äran att lotta ut 200 kronor i presentkort till någon av min läsare på meinto.se. Meinto.se är en hemsida där de säljer massvis av fashionabla kläder. De har hur många olika märken som helst! Acne, Rodjebjer, Minimarket, Odd Molly, Ralph Lauren, Micheal Kors, Marc By Marc Jacobs, Whyred, Jofama By Kenza, True Religon, Alexander Mcqueen, See By Chloé, Burberry, Dagmar, Filippa K, Galliano, Gant och Marlene Birger. Jag kan räkna upp hur många som helst! Meinto.se har även väldigt mycket rea just nu, så priserna på märkeskläderna är superbra! Sedan har de även billigare märken om man vill det.

Nu kan alltså du vinna 200 kronor i presentkort på meinto.se.
Det enda du behöver göra är att:
1. Skriv att du är med och tävlar hos justvendela.blogg.se på din blogg. (Har du ingen blogg så är det bara att ignorera detta)
2. Skriv här nedan i kommentarsfältet vad din favorit är från hemsidan och hur du skulle matcha det nu till våren.
3. Inte glömma och skriva mail-adressen + namn.

LYCKA TILL! Lottar ut någon vinnare någon gång nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-14 @ 20:13:34
Postat av: Ann

Jag gillar de där skorna från Acne som du lade upp, jag skulle matcha dem med ett par ljusblå jeans och en vit blus!

2012-02-14 @ 21:30:22
Postat av: Olivia

http://www.meinto.se/p-12306-bridget - jag är fortfarande väldigt förtjust i mcboots trots att många andra haft det länge. Själv har jag aldrig kommit mig för att köpa några! Jag hade matchat dom till tunna strumpbyxor, någon kort, tshirt liknande klänning och en lite större skinnjacka. Flertalet stora, klumpiga ringar till det så hade jag känt mig jättesnygg! :)



Vilken kul tävling btw!

2012-02-14 @ 21:41:24
Postat av: Jenny Bohlin

Jag skulle välja en av oddmollys hippie t-shirt och matcha de med träskor och utsvängda jeans härligt avslappnat retro. Perfekt till lata sommar dagar.

2012-02-15 @ 11:13:30
Postat av: Benedikte

Jag solklart välja en av dem finaste blusar. "Julep blouse" från odd molly och matcha till snyggt slitna högmidjade levisshorts och låga converse till det. Härligt till sommaren då man bara vill ha på sig det skönaste men snygga!

2012-02-15 @ 15:04:34
Postat av: Anonym

EJag skulle matcha ett par Pleasejeans med en tröja eller gullig topp från Hunkydory för att bli chicaste bruden i stan...

2012-02-17 @ 05:27:30
Postat av: Hanna

2012-02-17 @ 20:58:48
Postat av: Hanna

Jag skulle ta http://www.meinto.se/p-29948-hollies-p-lsv-st och matcha med ett par tajta jeans och ett par Hunter stövlar! Och något beiget under!<3

2012-02-17 @ 21:00:48
Postat av: Mary

http://www.meinto.se/p-27219-laangkjol När jag såg den enkla och snygga kjolen blev jag helt kär! Man kan bära den till allt! Jag skulle burit den med ett par skyhöga svarta Jeffrey Campbell Litas och en magkort blommig långärmad skjorta. Underbart! Åh vad jag längtar till våren! :)

2012-02-19 @ 08:21:32
Postat av: Nadja

http://www.meinto.se/p-2721-8-haals-k-nga

starta våren i förtid med fina blommiga dr martens vore super. skulle matcha med svarta jeans och en färgglad tröja eller en enkel skjorta med massa silver smycken! och med ljusa levis och en t-shirt till sommarn.

2012-02-24 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0