DUBROVNIK

Klänning- H&M Concious collection 11, Armband- Lindex, Skor- Thailand
Igår var vi vid Dubrovnik och strosade samt åt mat. Kan bara säga, WOW vilken stad! Så extremt fint, vackert, pittoreskt, gammalt och RENT! Ett måste innan man dör, för det är så otroligt gulligt. Åkte båt dit och hade en jättehärlig kvälls-sol. Idag har jag legat och läst mest för att det har varit nästan bara moln. Tråkigt men skönt förvisso då jag är helt fast i min bok jag läser- Hungerspelen. Gud. Så. Spännande. Den. Är. Hursomhelst, ska ner och äta middag här nere i staden nu! Hörs senare (i morgon bitti, I think). xxx

Kommentarer
Postat av: Nathalie

MÅste bara fråga du tar alltid så fina bilder!!! vad har du för kamera? :)

Svar: Åh, tack! Nikon D3100! :)
Vendela

2012-07-22 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0