BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Nu ska jag äntligen lägga upp lite shopping från NY! Och jag har faktiskt inte en endaste ursäkt varför jag inte har bloggat. Har inte gjort något märkvärdigt alls. Varit med kompisar. Sovit mycket. Ätit. Levt livet. Men nu så!
Leopardskor med guldnitar. Jag DÖR vad snygga de är! 
Minnetonka stövlar i en hög modell. Dessa sitter apsnyggt på, nackdelen är bara att de ger mig skavsår.
En svart, fin stråhatt.
Ja, även den mest mainstream tröjan här i Stockholm från Marc By Marc Jacobs fick följa med mig hem. Kunde inte hålla tassarna borta då det var halva priset jämfört med Sverige och färgen var så fin. Ska jag vara helt ärlig tycker jag inte själva tröjan är jättesnygg. Men den är snygg i vissa sammanhang.  
En söt tröja. Och sedan ville min katt ville säga hej!
Jeansväst i en kort modell.
Typ världens mysigaste långkofta och även jättesnygg på! Lite svårfången på bild men ni får se den i en outfit någon gång.
Två blusar. Första Forever21 och andra Paper Tee.
Åh en så snygg tröja! Älskar ryggen (ett snitt) då den även är längre än framsidan.
Juicy Couture tröja! Denna ska jag ha under mina myskvällar i soffan, den är supermysig!
Halsbandsfynd. Tror jag köpte det för dryga trettiokronor i någon smyckesbutik.
Fint örhänge! Från Forever21
En fin ring med en sten i. Simpelt snygg. Älskar nya nagellacket (systers- don't be mad!)
MBMJ flippisar
NY VÄSKA! Tjoho! Jätteskönt att ha en rymlig väska för en gång skull. Bra till skolan så man får plats med alla böcker och skolprylar!
Ja och sedan blev det väl lite NY-klassiker också. Victoria Body Splash, Icebreakers osv. Köpte även en hel del presenter men de kan jag ju inte riktigt visa upp här! Har säkert glömt att visa någonting också... I sådana fall visar jag upp det någon annan gång! Gillar ni någonting? xxx
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Grymt snygga saker du köpt! :)
Gillar speciellt långkoftan, det silvriga halsbandet och väskan :D

Svar: Tacktack! :) Kul att höra!
Vendela

2012-06-28 @ 18:37:54
URL: http://kittycatochsexxi.blogg.se
Postat av: Anonym

VART KOMMER NAGELLACKET IFRÅN?!!!! Letat efter ett sånt jätte länge!

Svar: Åh tacktack! Jag ska visa i morgon på ett inlägg! Kram!
Vendela

2012-06-28 @ 19:16:46
Postat av: Anonym

Snygga saker btw :)

2012-06-28 @ 19:17:14
Postat av: Emma

Åh, var kommer leopardskorna med nitar från? Jättesnygga!

Svar: De är köpta i någon butik jag inte minns namnet på i New York. Den låg nära Macy's! Tack så mycket! :)
Vendela

2012-06-28 @ 19:19:51
Postat av: Denice

Grymt snygga saker! Vilka är dina favorit affärer i usa?
:)

Svar: Tackar! Åh, vilken svår fråga! Jag tror att det är Forever 21 med tanke på att de har så otroligt bra priser och om man just nu befinner sig i New York var Bergdorf Goodman- ett varuhus- väldigt trevligt! Dock är det lite högre priser där inne!
Vendela

2012-06-29 @ 04:05:52
URL: http://denicelindell.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0