DUBBLE SNAKE

Från Gina Tricot- 129 kronor
Jag kan inte påstå att jag tycker att Gina Tricot är någon höjdare alltid när det gäller kläder & kvalité. Men, smycken är någonting som jag uppskattar där. Visst, de rostar och har sig som alla billiga smycken men det finns mycket smaskigt i butikerna. Idag innan jag klippte mig köpte jag denna ring, 129 kronor kostade den. Tyckte den var rätt så häftig! Köpte även en till accessoar, dock inte från GT. Visar den i morgon eller på fredag då jag åkeeeeer! (!!!!!!!!!!!) Tjoooho

Kommentarer
Postat av: linnsan

Det var till usa du skulle va? vart nånstans?? jag åker på måndag :D)))

2012-06-13 @ 22:33:22
Postat av: Vendela Tressfeldt

Svar till linnsan:

Yeeesbox, det är rätt! New York ska jag till! Åh vad kul, vart ska du själv? :)

2012-06-13 @ 22:39:55
URL: http://justvendela.blogg.se/
Postat av: ......

Åker till new york imorgon bitti, landar på eftermiddagen :))

Svar: åååh vad kul! du kommer inte bli besviken! HUR grymt som helst här!
Vendela

2012-06-18 @ 01:10:56
URL: http://truefulltrust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0