FRAMME I NEW YORK CITY!




Nu är jag ÄNTLIGEN framme i New York City! Bilderna ovan är från Arlanda igår. Tyvärr blev jag jättesjuk med en massa jobbiga symptom, så jag kan säga att flygresan hit inte var så himla rolig. Men, nu är jag äntligen här i min favorit stad och är helt överlycklig. Ligger i sängen med morgonrock över mig och en utsikt från Chuck Bass hotell i min favoritserie gossipgirl. Bor högst upp också, HUR häftigt som helst! Nu, ska vi ut och äta frukost och sedan antar jag att det blir shopping! Vi hörs senare med en massa New York bilder! Jag tänkte uppdatera härifrån minst en gång om dagen, så stay tuned! xxx


Kommentarer
Postat av: emma

Wow vad coolt!

2012-06-16 @ 16:51:47
URL: http://Londonsnapshots.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur lång tid tog det att flyga dit ?

Svar: 2 h + 7 h ungefär :)
Vendela

2012-06-19 @ 12:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0