MAKE UP STORE- "CHINA RED"

Köpte detta läppstift igår från Make Up Store. Kan säga att det är helt och hållet grymt! Den perfekta röda färgen helt enkelt. Dock ser det kanske inte så jättebra ut på bilden då jag inte har något annat smink än läppstiftet. Tycker det är snyggast med mascara och lite mer skuggning till röda läppar!
Kostade 170 kronor om jag inte minns fel!

Under dagarna som har passerat har jag börjat praoa på Coffeehouse By George vid Gallerian, bakat macarons, haft en tjejmiddag eftersom jag fyllde år, kollat på New Years Eve (gosh vad bra den var! mysfaktor på högnivå!) och även njutit och varit med kompisar. Egentligen borde jag ligga och sova vid detta lag, men jag kände mig rätt så tvungen att blogga. Keep tuned, för jag har massa inlägg på g, men vill sova nu! Hörs i morgon eller på mitt café, vem vet! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0