TWO DAYS IN PICTURES



Såklart har jag skådat väldigt, väldigt vackra vyer... Åh vad jag älskar denna stad!

Hängt i Lobbyn. Supermysigt där! Speciellt på kvällarna då det omvandlas till en scen från Gossip Girl. Atmosfären är hur cool som helst med vimmel och riktig "barmusik".
Ätit dyr och äcklig kinamat... Hoppades på att få in någonting riktigt gott till middag men detta var knappt ätbart. Nej, stenhårda nudlar och bara nej, inte gott helt enkelt.
Den här var god i alla fall.


Hängt på taket av hotellet, eller ja den så kallade terrassen. Jättefint här uppe! Dock var det molnigt hela dagen idag. Bilden är från i lördags.
Ätit frukost på Starbucks två dagar i rad. Bagels, juice och yoghurt har stått på menyn. Lite söt sockerkaka också.

Hängt lite i China Town. En spännande del av New York...

Ätit Italiensk sallad med lite allt möjligt i och klämde även i mig en riktig amerikansk pizzaslize. Förutom att den typ rann av fett var den välidgt god, ser dock väldigt oaptitligt ut. Ja och vad har jag gjort mer? Okej, jag har shoppat lite grann, vi har gått väldigt mycket, ätit massa oreos och druckit flera liter av Snapple. I morgon ska vi till Central Park och fifth avenue. Mys! Uppdaterar i morgonbitti (för mig) med lite shopping. Köpte ett par väldigt fina skor... och ett och annat. xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh My God sicken pizza!

2012-06-18 @ 14:49:52
Postat av: Rebecca

Bästa staden! NJUUT

Svar: det ska jag göra! :)
Vendela

2012-06-18 @ 20:53:12
URL: http://rebeccascollage.blogg.se
Postat av: olli

ÄR DET LOUBOUTINS????

Svar: nej! :)
Vendela

2012-06-19 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0