14 DAGAR SEDAN

Det var så länge sedan jag skrev, att blogg.se inte ens kom upp som förslag längre. Fy skäms. Men vet ni vad, ibland så känns det som om att man behöver lite pauser. Många pauser. Och ingenting speciellt har hänt under tiden som har gått. Gått i skolan, pluggat, varit med kompisar, blivit jättesjuk, gått flera rundor i stan utan några roliga resultat, gått på bio, ätit goda middagar ute och fikat mycket. Ett helt vanligt liv helt enkelt. I lördags var jag i stan med min kompis Julia och då köpte jag någonting väldigt behövligt- ett par nya hörlurar. Blev ett par Mocca färgade Urbanears. Köpte även en rätt så ointressant mössa. 
 
Och med bloggen... Så kommer det komma mer vardags inlägg; och såklart lite mode (outfits, shopping..) Men varför vardag, är för att annars kommer det bli väldigt lite uppdatering, och det vill ni väl inte? 

Kommentarer
Postat av: ebba

Shit vilken snygg färg det var på Urbanearsen! :))

2012-10-14 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0