JAG ÄR ÄNTLIGEN TILLBAKA!

Efter många månaders bloggpaus, har jag nu bestämt mig för att börja igen. Har faktiskt varit väldigt skönt att vara "ledig" och inte behövt tänka på att ta en dagens till exempel. Samtidigt har jag saknat det lite. Jag ska ju nu även åka till USA till sommaren/hösten så jag tänkte blogga därifrån, lite därför jag börjar nu igen. Men, tänkte blogga som vanligt nu igen fram tills dess, fast mer vardag också. Ska ändra design och allt men det kommer nog inte idag! Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lojsicaten

JESUS AMALIA ASSÅ VENDELA JAG PALLAR ICKE!!! FY FAAAAAAAAAAAAAN VAD SNYGG DEN HÄR BILDEN VAR JAG SVIMMAR OCH LÄGGER MIG PÅ SPÅRET

2013-03-07 @ 23:04:18
Postat av: Vendela

Haha lojsikatten du är för snäll! :))))) fast du har ju egentligen inget att säga då du är en framtida modell

2013-03-07 @ 23:24:00
URL: http://justvendela.blogg.se
Postat av: Amanda Rodrigues

Oj vad snygg du är! Hur sminkar du ögonen? Kram

2013-05-12 @ 14:23:25
URL: http://malandas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0