FROST

Klänning och tjocka flätstickade tights- Bik Bok, Cardigan- Lindex, Boots- Din Sko, Läppstift- Isadora summer red 47.  
Luften var verkligen iskall idag. - 18 grader är inget att leka med. Speciellt när ladden tar slut precis när jag ska fota och springer hem. Fixar ny ladd. Springer ut igen. Stå framför kameran med lätta kläder. Inget att rekomendera. Men sån är jag, jag måste, jag vill. Idag hann jag till och med få lite ljus i bilden. Har gått runt i två dagar i rad nu osminkad. Endast rött läppstift idag. Läppstift heart me. Tänk att det kan göra en sån stor skillnad. Men nu ska jag äta mellis, har inte gjort det än. Är inte hungrig. Men måste, sedan ska jag trippa ner till tåget och åka till dansen. Är sista gången idag, så vi måste ta med oss danskläder och rekvisita m.m. Sedan är det plugget som vi ej får glömma. Juste, det är första december idag. Det menas att jag får öppna första chokladluckan. Hehe. + julkalendern. Pussen!

Kommentarer
Postat av: sabina

vackra bilder =)

2010-12-01 @ 21:52:27
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej :) Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg just nu där man kan vinna fina och omskrivna smycken!



Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för detta inlägg och önskar dig en fortsatt trevlig dag :)



Kram!

2010-12-02 @ 13:06:14
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0