Insperation


Hejsan! Sitter i soffan och kollar på Dating in the dark. Sen så blir det Desperate housewives! Tisdagens höjdpunkt! Idag har jag pluggat från klockan halv 3 till 7. Gissa vem som är trött? I och för sig så kollade jag på Ghost Whispere lite där emellan, men ändå. Och ändå känns det som att jag inte kan allt till NO- provet tills imorgon, men det är bara att gå igenom i varje reklam pause. Men jag kommer inte hinna allt, det är 28 sidor som vi ska kunna. Menmen. Igår fick jag hem 3 söta armband, ni vet dom tre som jag hade i " The perfect party outfit ". Och sen ett par lakan som vi beställde innan jul, och en bikini överdel. Men nu ska jag kolla vidare! Pussen! ♥

Kommentarer
Postat av: A M M E

men du, du behöver ju verkligen inte plugga sönder allting! behöver inte kunna varje ord! du blir ju helt förstörd av att plugga så mycket!

läs igenom alla sidor två gånger, gå igenom dina svar.sen räcker det! tro mig! :)

2010-03-16 @ 22:20:37
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: juliana

fin blogg:)

2010-03-17 @ 11:49:21
URL: http://julianajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0