Snö, idag igen.


Jag är faktiskt väldigt sur idag. Jag vaknade, och var så trött så jag nästan dog. Sen när jag kollade ut, hoppades se mer utav gräsmattan så snöade som fan! Herrejösses alltså. Och hur fan ska snön kunna försvinna tills om en månad, då Grönalund öppnar. Nu är jag verkligen trött på vintern. Vill ha vår! Och sommar... Sen så orkar jag inte plugga! Jag är så trött på alla läxor! Okej, vi har inte fem läxor per dag, men jag tycker läxor är onödiga. Så nu ska jag fortsätta plugga så jag kan blogga mycket ikväll! För mina besökare sjönk igår med typ 10, 15 st. Fast jag får skylla mig själv som uppdaterade dåligt. A, men nu ska jag somsagt fortsätta plugga kemi, låter verkligen väldigt frästande!

Kommentarer
Postat av: Cassie ♥

Jag tror nog att 90% av Sverige vill ha det nu. Det är ju bara jobbigt med snö ! Det är meningen att det ska vara vår med gräs , sol och en massa annat ! Inte denna dumma snö som stoppar det. Varje dag kollar jag ut och tror att det är vår med gräs osv. men nej istället ser jag en massa snö istället. Snart kommer jag faktiskt hälla en massa vatten över snön. Hellre regn än snö. ^^..

2010-03-23 @ 18:57:08
URL: http://cassiefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0