Vårtecken

Hejsan! Sitter i soffan och kollar på drömmen om Italien eller något sånt. Ganska tråkigt faktiskt. Men var inget annat bra på tvn. Idag var jag med Julia och pluggade ungefär hela dagen. SO och engelskan fick övas på tills imorgon. Så nu är allt plugg klart! Ska bara öva lite till på redovisningen som jag ska göra med Julia imorgon.

Idag var det väldigt jobbigt. För att alla fick sluta lite över en timme tidigare, kvart över ett! Men jag och Amme fick stå i kafeterian tills tio i tre. Rätt så segt, speciellt när Julia satt och vänta. Alwa med, snälla flickor det! Och vet ni vad vad vi tre såg på vägen till Julia? Snödroppar! Haha blev så glad så jag var tvungen att fota. Fotorna finns tyvärr inte på datorn än. Sen så såg vi några andra knoppar sticka upp från jorden OCH en gul blomma. Nu är det vår! Woho! xoxoxo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0