BLOPPIS I STAN

Idag har jag varit på en bloppis i stan. Det var på Ambassadeur. Jätteroligt var det. Var där med Emma och Caroline. Fick en liten goodie bag och köpte ett skärp/ halsband från By Marlene Birger som var helt nytt och oanvänt. Sedan fick en simpel, brun Acne tröja hänga med också. Var jätteroligt att få träffa Frida Fahrman och Emsedge, som vi tog kort med. Emsedge gav mig till och med en komplimang att jag hade en fin stil och tog kort på mig. Jätteroligt! Blev jättegenerad, men roligt var det! Nu ska jag hem till Emma och sova över med henne och Line. Pussen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hej! vad det schyssta priser? jättefint halsband!

2010-10-17 @ 16:04:41
Postat av: vendela

Jarå, det var bra priser! Tack! Kram.

2010-10-17 @ 16:47:40
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0