PINK ON MY LIPS

Leopard kappa- Gina Tricot, Jeans- Weekday/ Cheap Monday, Väska- Engla, Slokhatt- H&M och Boots- DinSko. Läppstiftet är Face Stockholm med namnet Instinct. Chock rosa!
Ja, vad ska man börja med? Snö. Förstår ni, snö! SNÖ! Det har inte ens hunnit bli november, och snön ligger redan på marken som ett täcke. Jag är inte människan som är emot snö, men det här är lite för tidigt för min smak. Sommaren var ju alldeles nyss här, hösten kom, och nu snön. Lite för fort. Annars idag hade jag skola till tre, fick sluta tidigare. Då åkte jag in till stan en snabbis och köpte baby- kläder till min systers baby shower. Rosa, rosa och rosa kan man förknippa mina söta köp med. Sedan fick en liten päls- axel bands väska hänga med mig hem också, det var oerhört fin, jag kunde inte motstå.

Kommentarer
Postat av: Medina

grymt snygg jacka vendela:D!

2010-10-22 @ 21:39:02
URL: http://medinastyle.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Snyggt snyggt snygt!

2010-10-22 @ 22:49:45
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0