Awake!

Igår blev det tydligen ingen update. Men jag kom hem kvart över nio, duschade och kollade på solsidan. Satte på datan för att blogga, men kände att mina ögon inte orkade hålla sig uppe. Så jag stängde av den igen. Men jag berättar om min dag igår istället i efterhand.

Först var jag ju iskolan som alla andra. Sen gick jag hem och efter det åkte jag till stan. Där mötte jag upp min mamma och storasyster på Anglä? Haha det utalas så, har ingen aning hur det stavas. Sen kom min moster också, och där var vi ett litet tag. Efter det gick jag och mamma till Italiano och åt middag. Sen så åkte vi bara hem och tog det lugnt.

Idag har jag no idea vad jag ska hitta på. Är väldigt sugen på att åka in till stan, men eftersom att jag är pank och typ bara äger 100 kr i min plånbok nu känns det inte som någon jätte stor idé. Jag får helt enkelt se vad jag hittar på.

Nu ska jag äta frukost och sen så ska jag duscha! Pussar!

En trött tjej.


Kommentarer
Postat av: zanna ♥

gud vad söt och bra blogg :)

2010-02-20 @ 12:16:56
URL: http://zannajohansson.blogg.se/
Postat av: veronicah

SV: För de är många som kommenterar utan blogg så kika, om de är samma person raderar du rösterna som den har röstat så att den bara har en röst. för man fick bara rösta en gång per person? Och de ser du med hjälp av Ip-numret.

2010-02-20 @ 14:45:59
URL: http://veronicah.devote.se
Postat av: AMME

Svara på dagens fråga på min blogg! :)



www.ammess.blogg.se

2010-02-20 @ 14:59:37
URL: http://ammess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0