Fan, skola på en lördag?

Det kanske låter frästande? Skola på lördag! Oh no! Börjar 10 imorgon iskolan. Fast iförsej så är det bara i 3 timmar, och sen är jag ledig på måndag. Och det är nice. Alltid lika härligt med lediga dagar! =)

Idag gick det piss för mig i skolan. Det kändes som om jag kommer att få IG på matteprovet. Kändes som det verkligen inte gick bra för mig, fast osido så är inte matte det jag är bäst på. Sen på syslöjden gick det så sämst! Jag satte mig vid min symaskin, började sy. Sen när jag hade sytt klart såg jag att jag hade sytt med raksöm, fasr det skulle vara overlock. Jätteroligt verkligen, nej. Så du skulle jag sy över det med overlocken, tänkte jag. Så jag började sy, men hela symaskinen var konstig idag. Så det blev massa knutar och bollar av tråd hela tiden, trasslade sig, fick spola trådet typ 3, 4 gånger och sen tog tråden slut och lala. Ah, fick damp. Mitt tålamod tog verkligen slut. Sen så gick jag bara hem, åt, och kollade på Ghost Whispere. Haha kollar typ på det varje dag nuförtiden. Och juste, ni som såg det här avsnitten, och allt matchade med datumen, och något skulle hända om typ 4 dar, det var fortsättningen idag! Var sjukt bra idag. Haha! I love Ghost Whispere. Men nu kollar jag på My super sweet 16. Också roligt, fast på ett annat sätt.

Vi hörs senare! =)<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fin blogg!! :D

2010-02-05 @ 16:35:40
URL: http://eekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0