I AM HOME

Jag kan ju inte säga att jag blev sådär jätteglad när vi landade. Satt och svettades ihjäl på flyget, solbrillorna var på. Men ju längre ner vi sjönk, desto mörkare blev det. Välkommen Vendela till Stockholm! 14 grader och duggande regn, precis som du ville! En tröst var ju en McChicken, gud vad jag har saknat McDonalds på något underligt sätt. Annars har Spanien varit fantastiskt! Jätteroligt har vi haft det! Badat och solat, ätit gott, simmat i vågor, snorklat och haft det underbart kul! Fick med mig 4 små ring-kap. Alltså, dessa ringar är inte att leka med. Jag är så kär som man kan bli. Och då ska jag inte nämna min teckning på Justin heller, nejnej. Annars var shoppingen inte så rolig. Men är nöjd med mina fyra fina ringar och Justin iallafall. Men, nu ska jag gå ner! Har inte gått ner än, ville titta in på bloggen först. Har en massa roliga planer också som jag har tänkt ut på planet, t.ex, lite nytt i designen. Skriver mer snart, väldigt snart. xxxxx!

Kommentarer
Postat av: Emma

kan inte man få se tekningen ? :)

2010-07-25 @ 23:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0