SHOES

Vilken riktigt slapp dag det har varit idag! Först på morgonen gick jag och mamma ner till bageriet och köpte bullar och bröd. Sedan har vi bara legat på stranden och slappat och bläddrat i lite modetidningar och skvaller. Tyvärr försvann solen runt 2, men varmt var det iallafall. Igår fick jag med mig ett par skor med mig hem, ett ton godis, ett mobilt bredband (yes, senare om några dagar kommer jag kunna blogga på som tusan!) och några små presenter till Emma. Men nu ska vi äta middag, och jag är hur hungrig som helst. Har en massa bilder senare när jag kan använda min dator. Vi hörs senare! xxxx!
Träskorna är köpta i Gustavberg och kostade 369 kr, kommer inte ihåg vad märket hette. Undrar någon ska jag kolla det.

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

åhh, jag såg dom där i ett skyltfönster idag när jag var i stan! ;) jätte-snyga!<3

2010-07-10 @ 15:10:29
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0