SUMMER OFF!

Hejhej! Ja, idag var jag i stan och det var full rulle! Gick runt i alla affärer med rea överallt! Dock tyckte jag att rean var lite tråkig. Det var inte så roliga saker. Men jag fick med mig några grejer hem, fick min månadspeng idag, som ska räcka hela månaden. Men den är slut nu, haha. Och det är två saker som väntar på mig istan som jag ska tjata på mamma att hon ska köpa! Efter det åkte vi hem till min systers lägenhet, sedan kollade vi på en gård, och sedan åt vi middag på GrillIn, lyxigt värre! Nej, men kebab är så otroligt gott! En hel kebabtallrik och pommes frites av min syster proppade in i min lilla fjutt mage. Nu är jag riktigt mätt. Men nu ska jag duscha! xxx!

Kommentarer
Postat av: juuuuuulia

Men herregud hur ser jag ut!? ta boooooooooort! <3

2010-07-01 @ 21:57:47
URL: http://finastejuuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0