AUDITION & DAGENS

Tjenare! Nu är jag ny duschad med fräscht hår tills imorgon, då det är skolavslutning! Kan inte fatta det! Skolan slutar, sommarlov! Så underbart och härligt. Har förbärett vad jag ska ha på mig imorgon. Dock skorna är ett litet problem. Vill ha högklackat, fast är inte så bra på att gå och sen så har jag inga snygga, förutom ett par. Men de är lite mer höst/vinter skor. Så det får väl bli ett par vita converse, funkar ju alltid till allt! Idag på audition gick det sådär, jag är så sur! Jag känner mig mycket sämre än vanligt, buhu. Men jag får öva, öva, öva! Imorgon ska jag till grönan efter skolavslutningen med några vänner, efter det audition, men, sen blir det uppdatering! xoxoxoxoxoxo!
Ja, det här hade jag på mig idag. Skjorta - Monki, Linne - Monki, Jeanshorts - Avklippta jeans från H&M, Strumpbyxor - H&M.

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Asså gud, som jag sagt förut, du har så himla fina kläder och jag värkligen älskar din stil! :D :)

2010-06-09 @ 16:01:42
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0