DANSSHOW

Hejsansvejsan! Nu är jag precis klar med duschen! Puh, vilken stressig dag. Först så var det dansshow, men det var rep klockan 9 i Sickla. Upp tidigt var det som gällde! Men självklart väcktes jag alldeles för sent, så jag fick stressa ihjäl mig! Sen så åkte jag hem till en kompis med några stycken. Var jättemysigt! Nu ska jag och mamma kolla på nån film och äta gott & blandat, tror jag. Imorgon är det också dansshow som gäller! Men som tur är, är det klockan fem. Sovmorgon, tjoho! Nej, men alla får ha den bra den här vackra lördagskvällen! Gud så underbart det är ute!
Just nu, trött tjej med kliande, svidade och röda ögon! Pollen tar död på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0