Nu blir det städning!

Fram med moppen, dammsugarn och dammvippan! Här ska det städas! Vi har ju ledigt idag från skolan, har precis kommit hem nu och checkat av mig. Ska dammsuga hela övervåningen och städa min systers rum. Man skulle göra nått för att få ihop 200 kr. Sen efter det ska jag möta upp Julia och Carro, kanske Julia K också. Då ska vi handla lite gott, och åka och sola & bada! Sommaren är ju här idag igen! Woho! Nej nu ska jag börja städa systers rum! Men innan tänkte jag bara svara lite. xxxxx!
Ååh, tack så mycket! De är köpta på någon skoaffär i globen centrum. Kommer inte ihåg vad affären hette. Men det går nog att söka på! Jag brukar faktiskt tänka redan dagen innan eller när jag ligger i sängen vad jag ska ha på mig, haha. Sen brukar jag tänka mest på vad som kommer se snyggt ut tillsammans! :)
Ja, mina kläder kommer mest från H&M, GinaTricot, Bikbok m.m. Vanliga affärer helt enkelt! Ibland blir det ju från andra, men mest vanliga!
Haha jag vet, den är så sjukt snygg! In love! Billig också! Mina beiga högmidjade shorts kommer ifrån min mammas garderob. Haha! Det var ett par jättefula gamla byxor som jag klippte i och då blev det väldigt snyggt! Men det finns liknade på H&M!
Samma som där uppe. Det var min mammas gamla som jag klippte till shorts. Men titta på H&M, där finns det ett par liknande som också är dösnygga! The garden collection har t.ex!
Tacktack! Haha samma som dem där uppe! :)
Hejsan! Nja, kanske. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0