The city is at war

Jag blir så glad utav komentarer och frågor! Gör inget om ni komenterar, jag blir bara jätteglad! Så komentera på hur mycket ni vill! Tänkte svara på lite frågor nu innan jag ska gå och bläddra i någon tidning. Har jättestress känslor. Allt i mitt rum ska ut om, två dagar. Jag har inte ens börjat lyfta ut någon enstaka penna, så det känns jättebra! Imorgon ska jag träffa min Julia. Vi ska nog dra in till stan! Det sägs ju vara sommarrea! Men enligt mamma så sa hon till mig idag; "Vendela, det kommer att bli farligt för dig att åka in till stan imorgon!". Haha, mycket rea var det hon menade. Vi hörs imorgon bitti om det inte blir något mer inlägg lite senare! Pussen!
Hej! Jag läser tusentals bloggar! Mest modebloggar. Jag läser Kenzas blogg, Rikauteliggare, Lisaplace, Westmanshanna och några till kända. Sedan läser jag alla mina kompisars. Eftersom att jag älskar Justin Bieber blir det några sådana, kolla in den här om du gillar honom! Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om Kissie. Jag tycker att hennes blogg är rolig, men hon skriver jättemycket taskiga saker, skit om folk. Tycker det är rätt så lågt och barnsligt, hon är ju ändå 18 år. Men, ja, alla tycker olika! Tack så mycket!
Haha, nej man måste inte vara medlem för att rösta. Klicka här så kanske det funkar! Annars får du säga till igen! Tack för att du röstar!
Jo det kan jag ju göra! Eller om jag ska visa från början till slut kommer ni somna, men jag kan visa några lockar, visst!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

tack för svar, nu har jag röstat på alla!! haha, ha en bra dag, (förlåt om jag har komenterat typ alla inlägg XD) :)

2010-07-01 @ 20:02:59
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0