YES, YES, YES!

Jag kom med, jag kom med, jag kom med! Woho vad jag är glad! Dansen gick ju sådär idag, men jag kom med i Specialen och Commercial street F+. Alexandra kom också med så grattis! Vi gick in tillsammans och våra hjärtan dunkade snabbt kan jag säga. Skönt att det är över nu, bara en sak som återstår, träningsverken och smärtan! Jag har träningsverk i hela magen, benen ryggen, överallt! Sen så innan dansen fick jag ta Ipren salva på ryggen för det gjorde så ont. Men kul har det varit i allafall! Imorgon ska jag, Julia och Julia ha tjejmiddag, ska bli jättemysigt! Så idag köpte jag presenter till dem. Sen så hängde ett par örhängen med till mig också. Just nu sitter jag med mina extotic snacks och firar för mig själv, haha! Men ni får ha det så bra sålänge, när jag ändå är i farten kan jag svara på några anonyma/de som inte har blogg frågor! xoxoxoxoxo!
Hejsan! Tack så mycket! Jo, nu på det senaste tiden har jag shoppat rätt så mycket, fyllde ju år, så då fick jag lite pengar. Jag får månadspeng utav mamma och pappa, 420 kr. Tacktacktack! :)<3
De kommer från H&M.
Samma här, de kommer från H&M! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahah, jag visste inte om att du hade en blogg. Alltså jag känner inte dig, men min kompis kollar på din blogg och sen så har jag också börjat göra de. Och vet du vra, ahhaha, vi har samma design! Alltså jag har inte härmat dig för jag såg din blogg för första gången nu, men ändå lite roligt!

2010-06-12 @ 18:02:24
URL: http://leasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0