AWAKE

Godmorgon på er! Nu ligger vi i sängen och är utvilade. Ska upp och äta frukost nu och sedan åker vi in till stan! Där ska vi kolla på bio och ha det mysigt. Antagligen kollar vi runt lite i några affärer också. Igår kväll kom aldrig de andra, det blev lite rörigt. Men jag och Alexandra hade det roligt iallafall och kollade på film och åt chips. Skriver innan vi åker in till stan, så kolla in om en liten stund. Tänkte bara svara på lite frågor som jag borde ha gjort för längesedan. xoxoxo!
Tack! Jag har köpt den från Lindex. Fast tyvärr var den slut i hela landet och fanns bara kvar nån i Malmö. Så jag köpte den där i från. Kram!
På Ikea kommer den ifrån. Tack!
Jag vill inte direkt säga adress, gata och sånt. Men jag bor på Lidingö. Jag får 400 kr i månadspeng. Men nu har jag ju precis börjat vara barnvakt så då får man ju in några extra kronor.
Du kan kontakta mig på [email protected]! Kram!
Det kostar 99kr!
Hehe, jo då det ska jag göra! Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild =)

2010-09-04 @ 15:31:29
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: selma

skulle vara snällt om du tog bort min epost adress på inlägget , :)

2010-09-04 @ 18:51:38
Postat av: julia

Ge mig ditt fantastiska helt jävla underbara hår!!! =)

2010-09-04 @ 20:01:55
URL: http://juliahjarthner.blogg.se/
Postat av: sara

Hej! JAg bara undrar, hur kan man bästella just från malmö? tacksam för svar! :D<33

2010-09-04 @ 20:11:03
URL: http://dailylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0