CARIN WESTER SS12

carin wester from elsabillgren on Vimeo.

Pictures: Private, Video: Elle.

Carin Wester SS12 ledord:

• Bild 1,2,3- Blommigt i ljusa färger. Slappt, gärna lager på lager. Finalklänningen (3) var hur snygg som helst. Perfekt till stranden!

• Bild 4,5,6,7- Knytkepsar sågs på många outfits, i olika färger. Jag gillar idén med kepsar som man knyter, även om jag inte är ett stort keps-fan. Även här mycket lager på lager och ljusa toner.

• Bild 8,9,10- Avslappnat. Antingen stora hoodies med luva (favorit) i chockrosa eller vitt, nga koftor som fladdrade, stickade tröjor. Ja, det syndes väldigt mycket kläder i en casual och enkel stil. Men som piffades upp med en snygg väska, platåskor eller randiga plagg.

• Bild 11,12,13- Blått och grönt. Det var några snygga, djupa klänningar i en härlig blå och grön färg, även tröjor, kepsar och byxor.


Ja, bjuder lite Carin Westers visning. Inte de bästa bilderna, menmen. Hittade dock en video på ELLE:s hemsida där du ser bra! Även en liten sneak peak på min outfit den dagen, alltså mina byxor + skor. Är med vid den 18 och 19 sekundenxxx

 


Kommentarer
Postat av: Valeria

Jur fick dugå på modevexkan? :)

Postat av: selin

tufft!



kika gärna in på min fotoblogg! http://bublegumsmiel.blogg.se

2011-08-13 @ 16:45:09
URL: http://bubblegumsmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera mer!

2011-08-14 @ 09:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0