FRIDAY

W to the O to the H to the O! Äntligen helg! Har haft världens jobbigaste och stressigaste vecka. Finally är det över! Nästa vecka ser dock inte heller så lovande ut. Men nu ska jag njuta av helg. Ska lova med lite outfitbilder också! Det blir så dåligt med det nu när jag pluggar tills jag somnar varje kväll. Men nu så! För er som vill veta lite mer vad jag gör hela tiden, följ mig på instagram! justvendela heter jag där! Ikväll ser det ut som jag stannar hemma med mina senaste tillskott, StyleBy #5 och brittiska ELLE! Ska bli supermys. Får även lukta på lite Lanvin, marry me som för övrigt luktar gudomligt! Funderar på att köpa en stor flaska av den. Ha en trevlig kväll så hörs vi i morgon! xxx

Kommentarer
Postat av: Pearl

The brittish mags are the best! Have you tied reading MarieClaire?? Its a favourite of mine :)

2011-12-03 @ 11:26:17
URL: http://thetigerwhocametotea.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kan man gå i Jeffrey campell skorna även på vintern?:) tacksam för svar

2011-12-11 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0