HÖST-MÅSTEN

Nu när det är höst får jag alltid lite ångest. Jag älskar hösten. Den är sjukt mysig! Men jag får mest panik över den långa vintern som närmar sig. Det blir så mörkt och dystert. Även om det också kan vara mysigt. Mina bästa höst tips nu är; Ljus. Det är det härligaste som finns nu när det är mörkt ute. Helst med doft. Glitterskor. Piffar upp vardagen! Tidningar, i flertal! Mina favoriter är ELLE, Vogue, StyleBy och Sofis Mode. Ormskinn. Gud så snyggt det är! Passar på kläder, accesoarer och skor. Love. Jeffrey Campbell, världens bästa skor. Enligt mig passar de lika bra i alla årstider! Dock lite halkigt på isen i Januari. Men just nu fungerar dem perfekt! Marc Jacobs parfymen "Lola". Kan inte påstå att den har världens godaste doft, men gott luktar den. Och den är väldigt fin att titta på. Håller ni inte med mig?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ge mig dina litas, så grymma!

2011-10-23 @ 17:35:01
URL: http://twentyeightmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0