MISSONI INSPIRERAT

Gina Tricot VS Missoni

De två första bilderna visar Kappahls tunika i missoni inspirerat mönster. Den här ponchon från Missoni liknar tunikans mönster en hel del. Minns ej priset på denna, men skulle tippa på runt 300 kronor. Den tredje bilden är en klänning från Gina Tricot för under 200 lappen. Tycker även den ger lite missoni- feelings. Till och med H&Ms underkläder satsar på mönstret. 
Ligger hemma och är sjuk och fryser medan jag egentligen skulle sitta och åka frittfall och snart se Håkan Hellström spela på Grönalunds scen. Åh! Och inte nog med tråkigheterna så hade jag precis gjort klart min bloppis-blogg. Hade laddat upp alla bilder och allt. Men sedan såklart så hade jag tagit fel mail adress så hela bloggen är förstörd. Nej, ska sluta och deppa nu och äta middag i stället! Skriver mer i kväll! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0