April, april...

din dumma sill! Självklart ska jag inte färga håret. Eller tona som jag skrev. Nejnej. Var bara ännu ett orginellt april-skämt. Har ni lurat nån än då? Själv har jag gjort lite saker med min syster. Men ingen har ljugit nått till mig. Idag var det ju första april somsagt, och alla skulle klä ut sig. Har tagit några bilder på vissa, dock inte alla. Men fick bli några stycken iallafall. Nu ska jag gå upp och ta en stor, fet skål med B&J. Friedly nuts hette den. Kom på det sen. Jag ska fira in det underbara lovet! Glad jag är! =)









Kommentarer
Postat av: Emmisen

Blev lurad av en lärare och en kompis sedan lurade jag också en kompis som faktiskt gick på det. Det var dock ganska förväntat eftersom hon är lite lättlurad;)

2010-04-01 @ 21:15:28
URL: http://ame-lyn.bloggplatsen.se
Postat av: Txjbnb

I like this site. Keep it up!

2011-07-12 @ 07:12:20
URL: http://txjbnb.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0