Hissar / Dissar

Hejsan! Sitter i soffan hemma hos mig med Emma. Vi har precis kollat nån minut på Wild Kids, hahaha. Vi har också precis ätit middag. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, kolla på millenium. Idag var jag med Emma, Alwa, Carro och Klara. Vi åkte först till Djugården, till grönan. Där hämtade vi ut guldkorten. Woho! En vecka kvar nu bara, är taggad till tusen! Sen åkte vi bara till östermalmstorg och åt lunch. Sen åkte vi alla hem, och Emma följde med hem hit till mig. Har gjort en Hissar/Dissar lista nu, det var väl väldigt längesen? xxxxxxx! ♥



Justin Bieber blir den största hissningen idag. Ååh vad underbar han är! Jag är helt kär i honom! Sången, utseendet, skrattet, humorn, ja exakt allt är perfekt! Verkar vara så underbart snäll också! Däremot hatar jag att alla killar ska ha så mycket emot honom.

H&Ms vårkollektioner, vilken hiss! H&M har verkligen lyckats nu i vår! H&M har verkligen förbättrats år 2010. Och det gillas!

Apotekets hudsalva, damn vad jag älskar den! Det är så underbart! Får en lätt glans och läpparna blir mjuka som bommul. Den hänger alltid med i väskan!



Kissies kommentarer som "jag som skapade trenden", gud sånt stör jag mig på! Riktigt mycket. Visst, Kissies blogg är rolig att läsa. Men när hon säger att det är hon som skapade trenden, när hon inte alls har gjort det, tycker jag att det blir lite du gör bort dig varning.

De två killarna som misshandlande kaninerna, åh fyfan! Vilket jävla djurplågeri. Klarade knappt av att se på det. Mådde så sjukt dåligt. Vilka sjuka killar det måste vara! Dom kan ju inte må bra heller dem. Men usch för dem! Stackars de små söta, oskyldiga kaninerna. Har ni inte hört om det? Då kan ni läsa det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0